awesomeicons6/solid/circle-exclamation

Door de staking bij bpost in Brussel en Wallonië zal de verzending van jouw pakje vertraging oplopen. Zodra jouw pakje verzonden is krijg je een bevestiging van bpost met een track & trace link. Bij vragen kan u onze klantendienst contacteren. Onze excuses voor dit ongemak.

Retourneren

Niet tevreden van je aankoop? Je kan jouw product(en) binnen 14 dagen na aankoop terugsturen.

Hoe retourneer ik mijn aankoop?

Stap 1

Vul het retourformulier in dat je kan vinden onder Mijn profiel > Retour aanvragen.

Stap 2

Print je retourlabel. Verpak dan je aankoop in een doos en kleef het retourlabel op de doos.

Tip: gebruik hiervoor de originele doos. Je retourlabel kan maar één keer gebruikt worden. Indien je meerdere dozen hebt, gelieve dan de klantendienst te contacteren.

Stap 3

Geef je retour af bij het dichtstbijzijnde postkantoor of postpunt. . Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar deze goed.

Dankzij je retourlabel betaal je niet in het postkantoor of postpunt.

Stap 4

Zodra je retour verwerkt is, krijg je een bevestiging via mail. We betalen je terug binnen de 7 dagen na ontvangst en controle van de producten, via dezelfde betaalwijze die je koos toen je je product betaalde. Je betaalt € 4,95 voor de directe kosten van het terugzenden. Je krijgt de prijs van het product volledig terug.

Termijnen

  • Je kan ons binnen 14 dagen na levering van de artikelen meedelen dat je de overeenkomst wilt herroepen.
  • Vanaf de herroeping heb je 14 dagen om het artikel terug te sturen.
  • Mediahuis zal je terugbetalen binnen de 7 dagen na ontvangst en controle van de staat van alle producten.
Meer info over het herroepingsrecht.

Mijn product is beschadigd geleverd?

Wanneer je een product ontvangt dat niet in goede staat verkeert, kan je hier een gratis retour voor aanvragen onder Mijn profiel. Je betaalt dan geen kost voor het gebruik van het retourlabel.
Extra vragen? Neem dan contact op met de klantendienst.

Kan ik e-tickets of vouchers retourneren?

Neen, er is geen retourrecht of wettelijke bedenktermijn op e-tickets of vouchers.

Kan ik kledij retourneren?

Om hygiënische redenen kan kledij niet worden teruggenomen en terugbetaald indien het artikel werd gebruikt of de verpakking werd beschadigd.